Reprise van de hoogtepunten van A Century of Music

Ons Verlangen Beverst - Groepsfoto

Op zondag 6 november ontvangt de harmonie Koninklijke harmonie Ons Verlangen uit Beverst (België). In de St. Martinuskerk in Doornenburg zullen beide verenigingen een uniek concert geven onder de naam “The best of the Low Lands”.

De harmonie uit Doornenburg zal het eerste deel van het concert voor haar rekening nemen en daarmee als voorprogramma voor het Belgische orkest dienen. Dit voorprogramma zal grotendeels bestaan uit hoogtepunten uit het concert A Century of Music dat tijdens het feestweekend in juli is gespeeld. De harmonie wordt hierbij opnieuw uitgebreid met een combo bestaand uit piano, gitaar en basgitaar. Tevens hebben verschillende solisten ook deze keer weer toegezegd een optreden verzorgen, waardoor het publiek een afwisselend en onderhoudende voorstelling zal worden gepresenteerd.

Het grootse concert A Century of Music werd afgelopen juli met positieve reacties overladen. The best of de Low Lands is een eenmalige kans om hoogtepunten uit dit concert nogmaals mee te maken. Daarnaast is het voor muziekliefhebbers een mogelijkheid om dit optreden alsnog te bekijken mocht men afgelopen juli het concert hebben gemist.

De kaartverkoop voor dit concert is volop in gang. Het aantal beschikbare plaatsen voor dit concert is beperkt, waardoor er wordt aangeraden entreekaarten in de voorverkoop te kopen om zo verzekerd te zijn van toegang tot het concert. De kaarten kosten EUR 5,- en zijn te koop bij Spar Witjes en het Ontmoetingscentrum in Doornenburg of te bestellen via secretaris@harmoniedoornenburg.nl.