Muzikaal topentertainment Tempel of Boem! in kerk Doornenburg

Op zaterdag 29 oktober a.s. vindt in de kerk te Doornenburg het muziekspektakel “Tempel of Boem!” plaats. Het evenement zal één van de hoogtepunten worden tijdens het 100-jarig jubileum van St.Caecilia Doornenburg.

Met in het programma Nederlands grootste theater slagwerkspektakel ”Circle Percussion” en Slagwerkgroep Doornenburg gaat het jubilerende slagwerkafdeling van de vereniging groots uitpakken met zeer gevarieerd en visueel spectaculaire optredens! Beide topensembles zullen worden ondersteund door Remove Before Flight, Richard Sprokkereef en Simon van der Zande op bugel. Met het binnenhalen van het popkoor ‘The New Voices’ dat vorig jaar het Top 2000 Contest won, heeft de organisatie voor bonte samenstellingen in het programma gezorgd. Kortom, een avond die u als muziekliefhebber niet mag missen! Het spektakel begint om 20.00 uur in de kerk van Doornenburg.

Het evenement “Tempel of Boem!” wordt gesponsord door Feijen SP Huissen, Lalesse Europe Duiven en Rentall Equipment Huissen, waardoor St.Caecilia de bezoekers topentertainment kan aanbieden voor een prijs dat ver beneden de normale entree tickets ligt.

Toegangskaarten in voorverkoop € 7,50 p.p. via Tempel.of.Boem@gmail.com en verkrijgbaar bij voorverkoopadressen Spar en Ontmoetingscentrum Doornenburg / Bruna Gendt. Toegangskaarten aan kassa € 10,00 p.p.

Feijen logo            rentall-equipment           Lalesse