BREAKING NEWS: TEMPEL OF BOEM !!

Muziekspektakel “Tempel of Boem” ook met popkoor The New Voices !

Voor het grootse muziekspektakel van Slagwerkgroep St.Caecilia op zaterdagavond 29 oktober is ook het popkoor The New Voices vastgelegd. Hiermee heeft de organisatie het zeer afwisselende programma van `Tempel of Boem!` helemaal rond.

Naast de Slagwerkgroep, Jeugdslagwerk , topband Remove Before Flight, Simon van der Zande, Richard Sprokkereef, een blazersensemble en het unieke optreden van Theatergroep Circle Percussion, is dit talentvolle zangkoor gecontracteerd voor het concert dat door de Slagwerkgroep in het kader van het 100 jarig bestaan van St.Caecilia in de Doornenburgse kerk wordt gehouden. De “Tempel of Boem !“ organisatie van St.Caecilia garandeert bezoekers ook hier absoluut vocaal spektakel: The New Voices wonnen eind 2015 de Nationale Top 2000 Popkoren Contest!

Entree kaarten a € 7,50 zijn in voorverkoop verkrijgbaar bij Spar en Ontmoetingscentrum Doornenburg en Bruna Gendt, of te bestellen via: tempel.of.boem@gmail.com

The New Voices

The New Voices uit Zevenaar in line-up Tempel of Boem! op 29 oktober a.s.