Feestweekend harmonie St. Caecilia Doornenburg daverend succes

Harmonie St. Caecilia Doornenburg kan met trots en voldoening terugkijken op een uitermate geslaagd feestweekend, hét hoogtepunt van het jubileumjaar.

Het feestweekend begon op vrijdagavond 8 juli, hierbij zorgde DJ Deprado voor een sfeervol en gezellig feest tijdens de NIX-party waarbij de aanwezige jeugd volledig los ging.

Het Promsconcert onder de titel “A Century of Music” op zaterdagavond mag nu al historisch genoemd worden. Het imposante podium, de professionele geluids-, licht- en beeld apparatuur, mede dankzij Rent-all, en ruim duizend enthousiaste toeschouwers in combinatie met ideale weersomstandigheden miste haar uitwerking niet op de deelnemers. Orkest, slagwerkgroep, combo, de koren Burchtsanghers en Popkoor 2000 en solisten, leverden een indrukwekkende, kwalitatief hoogstaande muzikale prestatie met verschillende kippenvel momenten.

Als kers op de feesttaart werd harmonie St. Caecilia Doornenburg die avond door locoburgemeester Johan Sluiter onderscheiden met de koninklijke erepenning voor haar verdienste binnen de Doornenburgse gemeenschap.

Het weekend kreeg op zondagmiddag, onder een stralende zon, een prachtige afsluiting. Tijdens het Doornenburgs festijn presenteerden veel verenigingen, voornamelijk van Doornenburgse bodem, zich met muziek, zang en dans. Dit alles onder grote publieke belangstelling.

Bij de organisatie van de verschillende activiteiten tijdens het feestweekend kon de harmonie terugvallen op een groot aantal vrijwilligers buiten de vereniging. Bestuur en leden willen al deze vrijwilligers hartelijk danken voor de geweldige steun.