Feest in Doornenburg!

Aankomend weekend gaat het dan eindelijk gebeuren! Ruim twee jaar aan voorbereiding moeten op 8, 9 en 10 juli leiden naar hét hoogtepunt van het 100-jarige jubileum van harmonie St. Caecilia. Drie dagen feest voor jong en oud waarbij de passie voor muziek centraal staat.

Het weekend start op vrijdagavond om 20:00 uur met de NIX party. Een alcoholvrij dance feest voor alle jeugd uit de gehele gemeente Lingewaard en omgeving. De talentvolle DJ Deprado – die inmiddels een behoorlijke naam in de wijde omtrek heeft weten te bemachtigen – zal de bezoekers vermaken met zijn stampende beats. De toegang tot deze party is gratis.

Op zaterdag 9 juli vindt om 20:00 uur het inmiddels traditionele promsconcert plaats, dat voor deze editie is omgedoopt tot “A Century of Music”. Dankzij de ondersteuning van vele sponsoren incl. hoofdsponsoren Lalesse Europe en Rent-All belooft dit een spectaculaire avond te worden. Na afloop van het concert zal DJ Deprado een spetterende afterparty verzorgen. Entreekaarten voor dit concert kosten EUR 7,50 en zijn te koop bij Spar Witjes, Ontmoetingscentrum en Bruna Viergever in Gendt. Alleen bezoekers die entreekaarten in de voorverkoop hebben gekocht zullen tijdens het concert zijn verzekerd van een zitplaats. Wees dus snel om de laatste kaarten te bemachtigen.

Op zondag 10 juli wordt vanaf 14:00 uur voor het eerst het Doornenburgs Festijn georganiseerd. Dit moet een gezellige feestmiddag worden waarbij onder het genot van een hapje en een drankje kan worden genoten van talrijke en gevarieerde optredens van in totaal maar liefst 350 deelnemers. De toegang tot dit festijn is gratis.

Alle activiteiten zullen plaatsvinden op het grasveld van speeltuin De Doornenburg, dat voor deze gelegenheid is omgetoverd tot een waar festivalterrein.

DJDeprado