SPAR spekt de clubkas

Op dit moment loopt bij Spar Witjes de actie “SPAR spekt de clubkas”. Deze actie is speciaal opgezet om de verenigingen in de buurt te steunen. Spar Witjes geeft de verenigingen op deze manier graag de kans om een mooi geldbedrag te winnen.

De komende weken staat er in de winkel een display met meerdere buizen. Elke deelnemende vereniging heeft haar eigen buis. Bij besteding van 15 euro aan boodschappen krijgt de klant een muntje die in de buis van haar favoriete vereniging kan worden gestopt.

Aan het einde van de actie wordt op basis van de verhouding van muntjes een geldbedrag verdeeld en uitgekeerd aan de vereniging. De harmonie stelt deze geste van Spar Witjes zeer op prijs en beveelt deze actie van harte bij u aan.

sparspektdeclubkas