Hernieuwde samenwerking tussen Popkoor2000 en harmonie

Popkoor2000 uit Bemmel en de harmonie zullen op 9 juli a.s. opnieuw samenwerken tijdens het galaconcert “A Century of Music” van de jubilerende muziekvereniging. Het concert dat plaatsvindt op het festivalterrein van speeltuin De Doornenburg zal het grootste evenement worden dat ooit door de harmonie is georganiseerd.

De eerste samenwerking tussen beide verenigingen vond plaats begin 2014. Een samenwerking die resulteerde in een prachtig, drukbezocht concert in de aula van OBC Bemmel. Organisatorisch, muzikaal en op persoonlijk vlak hebben beide verenigingen deze samenwerking als zeer prettig ervaren. Er was een mooie “klik” tussen de twee clubs. De harmonie is dan ook erg verheugd dat het koor haar medewerking heeft toegezegd om tijdens “A Century of Music” opnieuw samen op te treden.

Om de kwaliteit van deze samenwerking optimaal tot zijn recht te laten komen heeft dirigent en arrangeur Emile Stoffels specifieke arrangementen gemaakt van de te maken nummers. Naast nummer met het harmonieorkest zal Popkoor2000 ook samen met de slagwerkgroep een nummer ten gehore brengen.

Na afloop van het galaconcert zal DJ Deprado de muziek overnemen voor een spetterende afterparty waarbij bezoekers en deelnemers van het concert de avond feestelijk kunnen voortzetten.

Popkoor2000EnHarmonieDoornenburg