Lalesse Europe schenkt jarige St.Caecilia nieuw slagwerk!

IMG_2068 (3)

“Mijn vakmensen werken met goed gereedschap, voor een topmuzikant is dat niet anders”! Aldus directeur Hans Niels namens Lalesse Europe uit Duiven. Zijn muzikaal verleden ligt bij het jubilerende Doornenburgse St.Caecilia, mede hierdoor had zijn bedrijf al de hoofdsponsoring van het grootse Promsconcert in 2011 en de eerstvolgende editie op zaterdag 9 juli a.s. op zich genomen.

Nadat één van de actieve slagwerkers uit zijn vriendenkring opmerkte dat er muzikale talenten voldoende waren maar dat een kostbare xylofoon als ‘goed gereedschap’ ontbrak in het grootse slagwerkassortiment van St.Caecilia, vond hij respons bij de oud Doornenburger.

Tijdens de jubileumreceptie begin januari schonk Hans Niels namens Lalesse Europe B.V. een prachtige Adams xylofoon aan de 100-jarige vereniging. Met het oog op het naderende NK overhandigde hij het Adams instrument aan melodisch slagwerkster Carmen Rutten.