Instrumentenfonds schenkt nieuwe instrumenten

Tijdens de drukbezochte jubileumreceptie van harmonie St. Caecilia op 10 januari j.l. heeft het Instrumentenfonds de jubilerende vereniging verblijd met een aantal nieuwe instrumenten. Voorzitter Bud Joosten feliciteerde tijdens de receptie de vereniging met haar 100-jarig bestaan waarna hij als cadeau een nieuwe hoorn, temple blocks en bekkens aanbood.

Het Instrumentenfonds is een fonds dat ruim 60 jaar geleden is opgericht. Het fonds is in Doornenburg bekend via de verjaardagsactie. Hierbij krijgt iedere inwoner van Doornenburg, die ouder is dan 18 jaar, in de week voor zijn verjaardag een envelop met een zakje in zijn brievenbus. De jarige vult het zakje met een vrijwillige donatie waarna het zakje met een persoonlijke felicitatie weer wordt opgehaald. De opbrengt van deze actie wordt aangewend voor de aanschaf van instrumenten voor de harmonie.

AanbiedingHoornNamensInstrumentenfonds-Internet