Opening jubileumjaar

De opening van ons jubileumjaar vindt plaats op zondag 3 januari 2016. Om 10:00 uur wordt deze dag gestart met een viering in de kerk waarin – onder leiding van pastor Ineke van Cuijk – wordt stilgestaan bij het 100-jarig bestaan van de vereniging. Tevens worden alle overleden leden van de harmonie tijdens de dienst herdacht. Het harmonieorkest verzorgt tijdens de viering de muzikale ondersteuning.

Aansluitend aan deze viering wordt er een expositie geopend in het achterste gedeelte van de kerk. Deze expositie vertelt het verhaal van 100 jaar harmonie St. Caecilia uitgedrukt in foto’s, video’s en geluid. Tevens zullen allerlei unieke memorabilia uit veelal persoonlijke collecties worden tentoongesteld.

In combinatie met de opening van de expositie vindt er een reünie plaats waarvoor alle (oud-)leden van de harmonie – orkestleden, slagwerkers en majoretten – van harte zijn uitgenodigd. Onder het genot van een drankje kan er worden bijgepraat en kunnen herinneringen worden opgehaald.