Donateursactie

Komende weken zullen leden van de harmonie bij de inwoners van Doornenburg aan de deur komen voor de donateursactie. Deze actie is jaarlijks nodig voor het binnenbrengen van de nodige financiën om de vereniging draaiend te houden. De opbrengst van deze actie wordt hierbij voornamelijk gebruikt voor het financieren van de opleiding van de jeugdleden van de vereniging.

Daarnaast hoopt de harmonie dit jaar op een iets hogere opbrengst dan andere jaren aangezien de vereniging aan het einde van dit jaar een nieuw uniform wil gaan aanschaffen. Een noodzakelijke investering aangezien het 38 jaar oude uniform hard toe is aan vervanging. Een investering waarmee een bedrag van ongeveer EUR 35.000,- mee gemoeid is.

Vanaf een vrijwillige bijdrage van EUR 5,- mag men zich donateur van de harmonie noemen.