St. Caecilia reikt 5e Kapelaan Walters Trofee uit tijdens Nieuwjaarsbijeenkomst 2015

naamloos

Huldiging jubilarissen, uitreiking en feestelijke toost op zondag 4 januari 2015

Op zondag 4 januari 2015 a.s. houdt Harmonie St.Caecilia uit Doornenburg haar traditionele nieuwjaarsbijeenkomst in het plaatselijke Ontmoetingscentrum. Tijdens het officiële gedeelte huldigt de vereniging haar jubilarissen, die van de Koninklijke Nederlandse Muziek Organisatie een insigne krijgen overhandigd.

Gedurende het officiële programmagedeelte zullen slagwerkgroep en harmonieorkest het nieuwe jaar muzikaal inluiden en zal er een korte terugblik zijn  op het jaar 2014.

Voor de 5e maal wordt de “Kapelaan Walters Trofee” binnen de vereniging uitgereikt. Deze prijs, genoemd naar de oprichter van St. Caecilia in 1916, wordt door een commissie overhandigd aan een lid die al geruime tijd zich buitengewoon verdienstelijk heeft gemaakt voor de vereniging. De vraag is wie na Theo Rutten (2011),Theo Peters (2012), Joop van Alst (2013) en Anja Rasing-Peters (2014) door de Kapelaan Walters-commissie zal worden benoemd en de inmiddels eervolle prijs in ontvangst mag komen nemen.

Na het officiële deel is er voor belangstellenden gelegenheid is de jubilarissen en winnaar onder genot van een traditioneel aangeboden nieuwjaarborrel te feliciteren en feestelijk te toosten op het muzikale jaar 2015. Het nieuwe jaar zal in het teken staan van de voorbereidingen voor het 100-jarig jubileum van St.Caecilia in 2016.

Aanvang van deze Nieuwjaarsbijeenkomst is 11.00 uur in plaatselijke Ontmoetingscentrum. Iedereen is van harte uitgenodigd, de toegang is gratis.