Laatste kaarten ‘Let Æœe Entertain You’

De laatste week van de kaartverkoop voor het concert van harmonie St. Caecilia uit Doornenburg en Popkoor 2000 uit Bemmel is ingegaan. Voor dit vernieuwende concert, dat op zaterdag 29 maart om 20:00 uur wordt gehouden in de aula van het OBC in Bemmel, zijn nog maar enkele kaarten beschikbaar. De moderne zang van het popkoor zorgt in combinatie met de klassieke begeleidende klanken van het harmonieorkest voor een verrassend muzikaal geluid. Met de bijpassende choreografie van het popkoor wordt het concert een lust voor zowel het oor als het oog. De laatste kaarten ter waarde van €10,00 zijn in Doornenburg te koop bij het Ontmoetingscentrum en de Spar. Verder kunt u voor kaarten terecht bij boekhandel Polman in Bemmel, haarstudio Simone in Gendt en de Bruna in Huissen.

Dirigenten Emile (harmonie) en Willem Jan (popkoor) in overleg.