Bijzondere samenwerking tussen de harmonie en Popkoor 2000

Op 29 maart om 20:00 uur zullen harmonie st. Caecilia uit Doornenburg en Popkoor 2000 de krachten bundelen voor een vernieuwend concert. De aula van het Overbetuwe College te Bemmel vormt hiervoor het decor. Het belooft een spectaculair concert te worden, waarbij twee totaal verschillende verenigingen als eenheid op het podium staan en eigentijdse muziek ten gehore brengen. Met als hoofdthema ‘Let Ɯe Entertain You’ wordt tijdens het concert een swingende mix van nummers gebracht van bekende popartiesten uit binnen- en buitenland. Tot dit rijtje behoren onder andere Robby Williams, BlØf, André Hazes en Queen. Ook zullen zowel het harmonieorkest als het popkoor apart een aantal nummers laten horen.

Het uit ruim 50 leden bestaande popkoor uit Bemmel staat onder leiding van Willem Jan van Asselt. Samen met de ruim 30 leden van het harmonieorkest, gedirigeerd door Emile Stoffels, zal het gezellig druk worden op het podium. Kaarten voor dit spetterende optreden zijn vanaf 1 maart in Doornenburg te koop bij het ontmoetingscentrum en de Spar.

Gezamelijke repetitie
Foto van de eerste gezamelijke repetitie.