Wie wint Kapelaan Walters Trofee 2014 tijdens Nieuwjaarsbijeenkomst?

Op zondag 5 januari 2014 om 11.00 uur houdt Harmonie St.Caecilia uit Doornenburg haar traditionele nieuwjaarsbijeenkomst in het plaatselijke Ontmoetingscentrum. Tijdens het officiële gedeelte huldigt de vereniging liefst zes jubilarissen, deze krijgen van de Koninklijke Nederlandse Muziekfederatie een insigne overhandigd.

Tijdens het officiële programmagedeelte zullen harmonieorkest, twirl- en jeugdslagwerkgroep een muzikale bijdrage leveren en wordt door voorzitter Rob van de Sant en Bud Joosten (Instrumentenfonds)  teruggeblikt  op het jaar 2013.

Voor de 4e maal wordt de “Kapelaan Walters Trofee” binnen de vereniging uitgereikt. Deze prijs, genoemd naar de oprichter van St. Caecilia in 1916, wordt door een commissie overhandigd aan een lid die zich als vrijwilliger buitengewoon verdienstelijk heeft gemaakt voor de vereniging. De vraag is wie na Theo Rutten (2011),Theo Peters (2012) en Joop van Alst (2013) ditmaal deze eervolle benoeming en de trofee in ontvangst mag komen nemen.

Het officiële deel duurt één uur, waarna er voor belangstellenden gelegenheid is de jubilarissen en de winnaar onder genot van een nieuwjaarborrel te feliciteren en feestelijk te toosten op het nieuwe muzikale jaar 2014.

De Nieuwjaarsbijeenkomst vindt plaats in het plaatselijke Ontmoetingscentrum. Hierbij is  iedereen vanaf 11.00 uur harte uitgenodigd, de toegang is gratis.