Wie wint 3e Kapelaan Walters Trofee van St.Caecilia Doornenburg?

Kapelaan Walters oprichter in 1916

Nieuwjaarsbijeenkomst St.Caecilia zondag 6 januari 2013 11.00 uur

Op zondag 6 januari 2013 a.s. houdt Harmonie St.Caecilia uit Doornenburg haar traditionele nieuwjaarsbijeenkomst in het plaatselijke Ontmoetingscentrum. Tijdens het officiële gedeelte huldigt de vereniging een aantal jubilarissen, die van de Koninklijke Nederlandse Muziekfederatie een insigne zullen krijgen overhandigd.

Tijdens het officiële programmagedeelte zullen harmonieorkest, twirlsters en slagwerkgroep even kort en actief terugblikken op het afgelopen jaar. Het orkest zal een gedeelte van het succesvolle mars-concours ten gehore brengen. Tevens zal de Casper Traa (Heijen) als algemeen muzikaal leider van slagwerkgroep in het openbaar worden geïntroduceerd in Doornenburg.

Voor de 3e maal wordt de “Kapelaan Walters Trofee” binnen de vereniging uitgereikt. Deze prijs, genoemd naar de oprichter van St. Caecilia in 1916, wordt door een commissie overhandigd aan een lid die zich zeer verdienstelijk heeft gemaakt voor de vereniging. De vraag is wie na Theo Rutten (2011) en Theo Peters (2012) deze eer toekomt en de trofee in ontvangst mag komen nemen.

Het officiële deel duurt een uur, waarna er voor belangstellenden gelegenheid is de jubilarissen en winnaar te feliciteren. Afsluitend zal er voor iedereen de gelegenheid zijn met glühwein en oliebollen feestelijk te toosten op het nieuwe muzikale jaar 2013.

Aanvang van deze Nieuwjaarsbijeenkomst is 11.00 uur in plaatselijke Ontmoetingscentrum. Iedereen is van harte uitgenodigd, de toegang is gratis.