Twirlsters vallen in de prijzen

Op zondag 21 oktober jl. hebben de twirlsters van Harmonie St. Caecilia uit Doornenburg met goed gevolg deelgenomen aan de majorettewedstrijden in Arnhem.
In 4 verschillende categorieën werd deelgenomen met een geheel nieuwe show. Het was daardoor voor de deelnemers erg spannend. In de categorie jeugd wist het team van jongste twirlsters (8 tot 11 jaar) zelfs een eerst prijs in de wacht te slepen! Het was dus een succesvolle dag.

Met de opmerkingen van de juryleden in het bezit gaan de twirlsters nu hard aan het werk om hun shows te verbeteren. Met ingang van 1 november a.s. start de vereniging met een nieuwe groep majorette. Het betreft meisjes in de leeftijd van 6 en 7 jaar die geen ervaring hebben met twirlen. Geïnteresseerden voor deze of een van onze gevorderden groepen zijn van harte welkom tijdens de repetities op dinsdagmiddag vanaf 15:30 uur in het Ontmoetingscentrum in Doornenburg.