Staande ovatie Casper en slagwerkers!

De eerste `missie` mag geslaagd genoemd worden: Zeer hartelijk ontvangen door Jubilate Groesbeek speelden de slagwerkers voor het eerst onder leiding van Casper Traa tijdens een slagwerkconcert tesamen met Jubilate en slagwerkers uit Vortum-Mullem. Sinds de leiding vanaf augustus door Casper  is overgenomen gingen de slagwerkers van St.Caecilia  vol energie keihard “aan de slag” en het resultaat is veelbelovend. Na het verassend sterke optreden waren er enkel zeer tevreden gezichten in de volle zaal “De Sleutel” te Groesbeek. Inmiddels zijn uitdagende doelstellingen voor komende jaren al vastgelegd en lijkt er weer wat moois te bloeien in Doornenburg. De eerste opzet is geslaagd: Chapeau aan Casper met zijn slagwerkers!

Een geïnspireerde Casper Traa debuteert met de slagwerkers van St.Caecilia

1 gedachte over “Staande ovatie Casper en slagwerkers!”

1. Beste leden van slagwerkgroep Doornenburg,

De slagwerkgroep van fanfare Jubilate Deo organiseerde voor de eerste keer een slagwerkconcert in verenigingsgebouw De Sleutel. Dit concert is mede dankzij uw hulp en inzet op een prettige manier verlopen. De publieke belangstelling viel niet tegen en het programma was gevarieerd en van hoog niveau. De wijze waarop uw vereniging heeft bijgedragen aan dit concert getuigd van klasse. Ondanks wat problemen aan het begin van de contactlegging heeft u toch besloten om met uw vereniging deel te nemen aan dit concert. Wij zijn maar wat blij met deze keuze. Ook de geluiden die wij hoorden van enkele bezoekers waren zeer positief. De presentator van deze middag drukte dit niet voor niets uit met de woorden dat wat slagwerkgroep Doornenburg te bieden heeft kwalitatief het meest vooruitstrevend is op amateurniveau. Wij kijken dan ook allen met gepaste trots en voldoening terug op het georganiseerde concert en willen u dan ook van harte bedanken voor uw bijdrage aan dit voor ons onvergetelijke concert.

Met vriendelijke groet,
    Namens de slagwerkgroep van fanfare Jubilate Deo,