Muziekkoorts ‘Lalesse Night of The Proms’ Doornenburg loopt hoog op!

Topslagwerk tijdens groots muziekspektakel

Topslagwerk tijdens groots openlucht muziekspektakel

Nog even en dan staat Doornenburg op zaterdag 2 juli a.s. volledig in het teken van de 4e ´Lalesse Night of The Proms´. Nieuwsgierig wordt in het Betuwse dorp uitgekeken naar dit unieke muziekspektakel georganiseerd door de plaatselijke muziekvereniging St.Caecilia. Ditmaal is gekozen voor een 300 vierkante meter groot podium op de speeltuinlocatie vlakbij het fraaie kasteel Doornenburg, waarbij de ‘klanken van Floris’ de entourage sfeervol zullen ondersteunen.

De organisatie heeft gezorgd voor een groot muzikaal aanbod waaronder een groots promsorkest, spraakmakende slagwerkgroep, het gemengde koor van de Burchsanghers, 3Xniks, De Non, een twirlgroep en een aantal solozangers en –zangeressen. Zij zorgen voor een bekend muziekrepertoire waaronder nummers van Queen, Nick & Simon, John Farnham, Guus Meeuwis en Frans Duits. Plaatselijke vocalisten waaronder Belinda Viergever, Bert & Vivian Selman en Mike Pruijn zullen gaan zorgen voor een onvergetelijke zomerse muziekavond. Ook opmerkelijke optredens van Milou Joosten en Leonie van Kuipers, die met uitsmijters van Fiction Plane en Kiki Dee het evenement in extase zullen gaan brengen.

Heeft dirigent Emile Stoffels voor het grote orkest diverse songs gearrangeerd,  ook dirigente  Ria Kornet heeft ervoor gezorgd dat de slagwerkgroep haar eerste officiele optreden met een verrassend repertoire zal  presenteren. De slagwerkers zijn door de Tielse dirigente de laatste weken flink aan het werk gezet en zullen zelfs hun optreden met een tintje Slagerij van Kampen zelf al zingend inluiden. Voor de bezoekers zal het muziekspektakel door een groot LED-scherm of vanaf de tribune nauwgezet te volgen zijn. Na afloop van het twee uur durend promsprogramma zal de afterparty met DJ Robert Pouwels van start gaan. Aanvang van het officiële muziekevenement is 20.00 uur.

Toegangskaarten zijn  verkrijgbaar op de volgende adressen: Ontmoetingscentrum Doornenburg – Supermarkt SPAR Doornenburg en de Bruna in Gendt. De kaarten kosten € 7,50 per stuk waarbij in de voorverkoop één consumptie en gegarandeerde zitplaats is inbegrepen. De kaarten aan de kassa kosten eveneens € 7,50. Dit is echter exclusief consumptie.

5 gedachten over “Muziekkoorts ‘Lalesse Night of The Proms’ Doornenburg loopt hoog op!”

1. Ik heb gisterenavond genoten van het optreden, alles was zeer goed georganiseerd, het geluid was goed.
    Groetjes José

2. Vele kippenvel momenten gehad, er waren fantastisch mooie optredens van iedereen. Ook de after party was heel gezellig.
    Ik kijk nu al uit na 2016

Groetjes Hera

3. Het heeft veel tijd en energie gekost maar het was fantastisch.Iedereen bedankt speciaal alle vrijwillgers en zeer zeker de promscommissie. Het was in een woord geweldig ook daarna. We moeten er nu nog van bijkomen.

Groetjes Bert en Karin

4. Wat was het een prachtige avond, geweldige optredens, zeer mooi programma.
    een feest om hieraan mee te mogen doen.
    Het was voor iedereen lang en veel reperteren maar het resultaat was geweldig en na afloop was het reuze gezellig.
    Complimenten voor de organisatie, het was prima geregeld en het zag er allemaal ontzettend mooi uit. dikke pluim.
    Over 5 jaar zijn wij er zeker weer bij.

Reacties zijn gesloten.