Nieuwe maand, nieuwe kleuren

December is begonnen en dus is het weer tijd om de website een nieuw kleurtje te geven. Hoewel de vorige kleuren aardig in de smaak vielen – 60% gaf het meest positieve antwoord via de poll – waren er ook een aantal mensen die minder over de vorige kleuren te spreken waren (30%). Verder waren er twee personen die rood als lievelingskleur hebben en twee personen – hoe bestaat het! – hebben geen mening. Vanaf vandaag is de website gekleurd in de clubkleuren, oftewel in het blauw.

Via een nieuw poll, rechtsonder, kun je weer je mening over deze blauwe kleuren kwijt. Houd verder de website goed in de gaten, want binnenkort wordt er een nieuwe rubriek in het leven geroepen. En dat is echt vette shit!

10 gedachten over “Nieuwe maand, nieuwe kleuren”

1. Ja, maar dan moet eigenlijk andere kleuren ook weer veranderd worden:
    Het is nu:
    0F2640
    0A8D91
    37C9BE
    73F2DE
    CBFFFF
    Dat zou kunnen worden (iig de middelste 3 veranderen):
    0F2640
    3A9FC9
    78C5F2
    C6EDFF

2. misschien een idee om een gele omlijsting eraan toe te voegen zoals bijv. gele bies?? op de broek en jas van het muziekkostuum.

3. Ik ben het helemaal eens met Marcel. Klein geel kleur accentje bij en de site is perfect.

4. Leuk geworden met het logo van de vereniging erbij.
    Kleur is ook weer aangenaam om naar te kijken.
    Voor diegene die zich er druk mee maakt mijn complimenten !

Reacties zijn gesloten.