De jeugd heeft de toekomst

Na het mooie succes van het harmonieorkest tijdens met concertconcours afgelopen zaterdag, staat er weer een nieuwe uitdaging aan te komen. Namelijk het kerstconcert op 20 december a.s. in de kerk. Tijdens dit concert zullen 13 jeugdleden meespelen en gisteren waren zij voor het eerst aanwezig tijdens de repetitie van het orkest.

Een fantastisch gezicht. Dertien jeugdleden die gisteren plaats namen tussen de “grote” muzikanten van het orkest. Alle geledingen hadden “versterking” gekregen. Prachtig om te zoveel mensen bij elkaar te zien om samen muziek te maken. En voor de jeugdleden een enorme stimulans om verder te gaan met repeteren, zodat ze over een tijdje definitief onderdeel uit kunnen gaan maken van het orkest. Vijf van de dertien jeugdleden zijn inmiddels al zover en zullen vanaf nu bij het orkest blijven.

1 gedachte over “De jeugd heeft de toekomst”

1. Allereerst alle jeugd leden van harte WELKOM !
    We zullen er met z’n allen iets moois van maken !

Reacties zijn gesloten.