Alvamar Overture

De eerste video van het try-out concert van afgelopen zaterdag staat nu op YouTube. Helaas is de upload snelheid van mijn verbinding niet zo snel, waardoor het een uurtje of 4 duurt voordat een filmpje van ongeveer 300Mb op internet staat, maar het is gelukt.

2 gedachten over “Alvamar Overture”

1. Jammer dat het in de zaal zo onrustig was. Het klinkt ook duidelijk door in de opname. Overigens zeer begrijpelijk! Als je als kind van voor drieën tot na vijf uur je geduld moet bewaren, dat is geen gemakkelijke opgave.De concentratie wordt ook voor muzikanten wel erg op de proef gesteld!De dirigent lijkt onverstoorbaar!
    Weer een ervaring rijker.

2. Fijn om jezelf eens een keer te horen.
    Goed om te horen waar het nog aan schort. Ik heb wel de indruk dat door de wat rommelige voorbereiding die dag, de concentratie niet optimaal was. Wel een goede leerervaring en nu op naar Zaandam.

Reacties zijn gesloten.