272,5 jaar lid van de harmonie

Afgelopen zondagmiddag vond in het Schuttersgebouw in Doornenburg het try-out concert van de slagwerkgroep en het harmonieorkest plaats. Tussen de optredens door werden de jubilarissen van de vereniging gehuldigd. Zes personen werden in het zonnetje gezet en samen zijn zij 272,5 jaar lid van de vereniging.

De volgende personen werden gehuldigd:
– Koen van de Sant (12,5 jaar lid)
– Henk Janssen (40 jaar lid)
– Rob van de Sant (40 jaar lid)
– Piet Zweers (60 jaar lid)
– Jo van Deelen (60 jaar lid)
– Stef Hendriks (60 jaar lid)

Rondom de huldigingen speelden het harmonieorkest en de slagwerkgroep haar programma waarmee zijn op respectievelijke 14 en 22 november gaan deelnemen aan verschillende concertconcoursen. Beiden speelden een puike pot muziek, maar er waren ook zeker nog wat verbeterpuntjes waaraan komende week wordt gewerkt, zodat een zo goed mogelijk resultaat zal worden gehaald. Naast de slagwerkgroep en het harmonieorkest speelde ook de jeugdslagwerkgroep nog een programma van drie nummers.

Van het try-out concert zijn videobeelden gemaakt. Momenteel worden deze naar YouTube geupload en zullen direct na publicatie worden toegevoegd aan de website.