Website in een nieuw jasje

De laatste tijd is er hard gewerkt aan de nieuwe website van de harmonie. En hier ziet u het voorlopige resultaat. Voorlopig? Ja, voorlopig. Want hoewel er al veel is veranderd in vergelijking tot de vorige website, is er nog een hoop te doen en uw hulp is hierbij gewenst.

Er zijn namelijk nog een aantal zaken die verder moeten worden uitgewerkt. De eerste hiervan is de kleurstelling van de website. Momenteel heeft de hele website een rode kleur. Vindt u dit mooi of juist afschuwelijk? U mening over de huidige kleurstelling van de website kunt u kwijt via de poll aan de rechterkant van het scherm.

Vindt u de kleurstelling van de website niet mooi en/of ziet u liever dat de website in een andere kleur wordt weergegeven, dan kunt u uw suggesties kwijt via het reactieformulier onder aan dit nieuwsbericht. In uw reactie kunt u meteen ook een voorstel doen voor een andere kleurstelling. De site http://kuler.adobe.com kan hierbij als handig hulpmiddel worden gebruikt. Maak via deze website een mooie kleurencominatie aan en plaats de “HEX”-waarden van de 5 kleuren in uw reactie. Mogelijk wordt u kleurencombinatie uitgekozen en gebruikt voor de nieuwe website van de harmonie.

9 gedachten over “Website in een nieuw jasje”

1. Het heeft even geduurd voordat ik door had hoe de kleurenwaaier werkt.
    ik weet niet hoe het uitpakt maar deze nummers lijken me ook wel iets:
    A203A4,78625B,030A70,95E7E0,797D77

gr.
    Co.

2. Ik vind de kleuren wel mooi, maar ik mis nog het logo van de harmonie.

Misschien kan die rechtsboven naast de foto komen.

3. Ziet er goed uit maar de kleur he. Zal ik nog eens op “studeren”.
    Aanvulling voor de agenda. concert 8 november 15.00 uur staat er niet in.
    En misschien een nieuwe foto van de slagwerkgroep er is er een in omloop. Ik zal hem mailen.
    Groet
    Anneke Stam

4. Nou, dat was wel even uitzoeken maar ik heb wat gevonden
    78493D, 8C2F2E, 610000, 284725, 567441.

5. Het ziet er goed uit! pluimpje voor diegene die hier hard aan gewerkt hebben!
    Ikzelf ben niet zo’n fan van rood, ik zou eerder voor een blauwtint kiezen, en inderdaad mis ik ook het logo van de harmonie.

6. Ik vond de vorige site niet zo best, dus ben erg blij te zien dat deze flink is aangepast. Je zou de kleuren ook periodiek kunnen aanpassen, dan blijft het altijd verfrissend om naar de site te kijken.

Ik mis echter in de bovenste balk een knop naar de home-page.

7. Het is een mooie site geworden alleen de kleur rood vindt ik niet zo. Misschien een blauw tint met geel erbij? De kleuren van de Harmonie.
    Maar je kunt zien dat er erg hard aan gewerkt is.

8. Ik vind de rode kleur zeker niet lelijk, maar kiezen voor de club-kleuren valt ook iets van te zeggen. Misschien is het mogelijk dat de kleur veranderd als je een ander ‘onderdeel’ van de site kiest. Geel is op de computer altijd lastig weet ik wel, maar blauw is natuurlijk prima.
    Verder verhoogt het wijzigen van de achtergrond foto natuurlijk ook om de site af en toe in een andere jasje te steken.
    In het totaal moet ik zeggen… het ziet er nu wel kei leuk uit. En.. erg up-to-date, ik zie nu al informatie over het concert van afgelopen zaterdag! TOPPIE!
    Cora

Reacties zijn gesloten.